Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Herny 2018 aneb Velký Bratr

Kdo smí či nesmí si o nás ukládat velmi podrobné osobní údaje? Chcete mít Vaší fotku a nacionále všude?

Pro začátek. Od letošního roku platí nějaká novela zákonu o hazardu. Týká se zejména heren a automatů. OK. Automaty nehraji, je mi to jedno.

Živím se jako čistič pivních trubek. Přijedu do hospody, do baru, do herny, do hotelu, do bordelu.......Rozeberu jim výčep, vyčistím, vysanituji, zase poskládám. Narazím pivo.. Dostanu zaplaceno a odjedu. Mám stálé zákazníky, jezdím tam pravidelně. Chodím v montérkách, s sebou nosím poměrně hodně všelijakých krámů, strojů, kýblů, hadic......

Existuje jedna menší herna, kdesi poblíž hranic. Jméno nechci udávat, abych jim nezpůsobil problémy. V herně je hospoda - bar s několika stolky a k tomu místnost s automaty. Bar s hernou nebo herna s hospodou? Ale to je jedno. Jezdím tam už asi 10 let. Kolik tam hraje gamblerů nevím, jsou trochu za rohem.... Ale chodí tam i mnoho lidí na kafe či pivo nebo pizzu. Nebo jen na WC. Je to u hlavní silnice.

A teď jsem tam po novém roce zase přijel na nějaký ten drobný servis výčepu. Otevřu dveře a.......změna. Udělali si tam jakousi "zamřížovanou, poloprosklennou předsíňku"  Zamčenou dovnitř . A servírka (která mě zná) mi hlásí, že mě musí podle nového zákona zaregistrovat do systému. Jinak nesmím do herny. Myslel jsem si, že si dělá legraci. Ale přidala se vedoucí. Že to není sranda, ale nutnost. Jinak jim hrozí miliónové pokuty A pak jsem byl vyzván k předložení občanky. Pak mě vyfotili webkamerou do počítače. Založili mi tam účet. Musel jsem vyplnit papír, kde si gambleři nastavují kolik chtějí PROHRÁT peněz než se jim automat vypne. Asi 6 otázek, na které jsem automaticky odpovídal NE. Pak vyplňovat v počítači dotazník, zda nejsem zloděj, zda si vydělávám, zda nefetuji. Nejlepší otázka byla, zda nejsem politicky činný......Celkem asi 5 otázek. Nakonec podpis digitálním perem a je to. Jsem registrovaný gambler. Akorát plastovou kartičku mi nedali. Ta je povinná pro hráče. Bez ní se automat nerozběhne.   Ale díky ní ví obsluha všechno o hráčích. Osobní údaje, kolik už dneska vyhrál nebo prohrál......A bůh ví, co ještě.

Po této proceduře jsem mohl přistoupit k výčepu a vyčisti to. Aby bylo pivo jak má být. Trvá mi to něco přes půl hodiny. Mezi tím přišel kamarád servírky na kafe. Musel se zaregistrovat. Pak přišel gambler. Nechápal registraci a bál se, že se díky tomu o tom dozví jeho žena......Mezitím přišel další hráč, ale když ho nechtěli pustit dovnitř, protože musí počkat na registraci, zase odešel. Ona ta registrace trvá nějakou tu minutu a kdo by chtěl čekat v předsíňce, že?

Když to shrnu, tak za 40 minut jsem byl nucen se zaregistrovat já, jako servisák, kamarád servírky, který přišel na kafe, a jeden hráč. Jeden český hráč a jeden Turek odešli. Registrovat se musí i cizinci.

A tak si říkám, proč už to Česká republiko nezakážeš všechno a plošně? Nejdřív jim automaty dovolíš, obce z toho mají peníze. Pak zákaz kouření (to už ti všudekouřící Turci a Albánci z Rakouska z českých heren utíkají pouštět svoje peníze jinam) a teď ty registrace.....To je taková salámová metoda.  Tak řeknu narovinu KONEC AUTOMATU a CIGARET a je to HOTOVO.

A teď TO, co mě na tom nejvíc vadí. Já jsem servisní technik a čistič trubek. Abych mohl vstoupit do herny, kde mají výčepní zařízení, musím se jim "svléknout donaha" neboli odevzdat všechny osobní údaje, včetně fotky. Jakási herna o mě všechno ví. A předpokládám, že je součástí nějakého řetězce, tak moje nacionále zná půlka republiky.

Možná si někdo řekne, tak jim nic neříkej a jdi pryč. Ale je to moje živnost a jsou to moji zákazníci. Stejně tak, jako když jim přivezou limonády nebo přijede elektrikář na opravu světla.

CO NA TO ÚŘAD PRO OCHRANU OSOBNÍCH ÚDAJU?

NEBO OBSLUHA POSTUPOVALA ŠPATNĚ? TŘEBA TO BYLA JEN PŘEHNANÁ HORLIVOST PERSONÁLU?   Napište mi, co si o tom myslíte.

P.S. je divné, že si do baru, kde jsou automaty někde za rohem, nemůžete bez registrace dojít ani na kafe ani na wc.  A že to tam lidi využívali.

Autor: Milan Welser | čtvrtek 4.1.2018 23:35 | karma článku: 21,03 | přečteno: 1536x
  • Další články autora

Milan Welser

Rybářská stráž

Připadá mi, že naše zákony jsou všelijaké. Některé zájmové skupiny jsou všemocné. Stáváme se policejním státem?

10.7.2018 v 21:18 | Karma: 15,76 | Přečteno: 474x | Diskuse| České Budějovice

Milan Welser

Kuriozita v řeznictví

Pro ochutnání kuchyňských specialit nemusíte jezdit až na konec světa Možná je najdete u svých sousedů.

25.4.2018 v 18:24 | Karma: 13,47 | Přečteno: 850x | Diskuse| České Budějovice

Milan Welser

Garáž versus čistota

Malý článek o tom, proč je někde čisto a někde ne. Má vlastnictví garáže a čistota kolem nějaký vztah?

12.2.2018 v 13:32 | Karma: 11,27 | Přečteno: 225x | Diskuse| České Budějovice

Milan Welser

Buran neumí jezdit vlakem GW Train. Dlouhý článek.

I když je mi skoro 50 let, tak jsem neuměl jezdit vlakem GW train regiio. Asi jsem Buran..........................

1.2.2018 v 14:26 | Karma: 24,45 | Přečteno: 1117x | Diskuse| České Budějovice

Milan Welser

Byl jsem volit

Jak moc jsou proškolené členky a členové volebních komis o volebním zákoně? Udělejte si obrázek sami.

12.1.2018 v 16:57 | Karma: 23,43 | Přečteno: 1125x | Diskuse| České Budějovice
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1101x
Jsem Jihočech. Skoro padesátník... Svobodomyslný pták.

Seznam rubrik