Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak ja to predrazene castecne chapu. Neumite si predstavit ty palky za to, ze muzete prodavat treba pivo na podobne akci .. bohuzel to tak je .. koneckoncu v Cechach jsme narozdil od sveta meli vzdy trochu problem s ohodnocenim sluzeb a kdyz pivo v kramu stoji dvacku, mame pocit, ze za tricet na nejake akci je jiz drahe ... bezna odpovidajici cena by pritom byla dejme tomu osmdesat i vic, ale sam bych tim nadseny nebyl, to je fakt ;-D ........ a k tem starsim flakum - to je logicke, ze na ne lide reaguji vyrazne vstricneji, nez na pisnicky nove ;-)

0 0
možnosti
Foto

Také nechápu, proč je na takovýchto akcích vše předražené. Navštívila jsem výstavu Dům a zahrada v Liberci. Na výstavě bylo k mání zboží, jaké se prodává všude, ale bylo mnohem dražší. Občerstvení taktéž.  Přijatelné bylo vstupné, což mě překvapilo.

Alespoň jste měl zážitek z vystoupení skupiny. Mám ji moc ráda, ale na jejich koncertu jsem nebyla. A ještě jsem ani neslyšela jejich nové CD, ale kritika Honzy Vedrala byla pozitivní.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS