Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J10a19r93a 70R96a89n24k

22. 1. 2017 4:50

To je hezky, prijedte sem do Kanady, nekouri se uz pres deset let a hospody a puby jsou narvane, tady byste mel vice prace.

0 0
možnosti
Foto

o.k. Ale pokud je koureni tabaku legalni, tak at si to ti lide mohou nekde kourit. Ale hlavne at jsou zalezli a neobtezuji ostatni.

Jinak ja bych byl pro celoplosny zakaz. Vadi mi kourici lide na ulici, vadi mi soused vedle na balkone.....

0 0
možnosti
Foto

"Nechte kuřákům jejich kuřácká doupata." ?

Ona jim patří, ta doupata (=hospody)? Oni si je opatřili za vlastní fnanční prostředky? Jak jste na to přišel, že by hospody patřily štamgastům?

BTW masochismus se holt nevyhýbá ani některým nekuřákům. Ovšem u bývalého kuřáka lze spíše mluvit o příležitostném koštu bývalé oblíbené drogy, samozřejmě zdarma (pasivní kouření).

1 0
možnosti
Foto

Ted jste mi to nandala. Asi jsem to spatne napsal. Samozrejme, ze ty hospody nepatri zakaznikum. Ale majitel je za tyto hosty rad a chce je tam mit.

A ta vase poznamka o tom, ze bych snad vyhledaval si nasat trochu cigaretoveho koure je opravdu mimo.

0 0
možnosti

P50e89t31r 26T47o35m74e14k

20. 1. 2017 22:48

To je soubor hodně hloupých argumentů obhajovat neobhajitelné.

2 2
možnosti
Foto

Proste jsem napsal neco, co mi lezi na srdci. A zatim se zda, ze se mnou mnozi souhlasi.

3 0
možnosti
Foto

Pěkné, karma, zákazy se na nás valí ze všech stran. P.S. mě pobavilo, i když je spíše smutné, že si pár křiklounů vyřvalo nesmyslnou restrikci a až zjistí, že to nefunguje, začnou vyřvávat další nesmysl.:-/

6 0
možnosti
Foto

Ano. Rozumíme si.

0 0
možnosti

R23a59d89e35k 79J29a25r37o57š

20. 1. 2017 19:09

Socani poznají důsledky svého antikuřáckého zákona u voleb...

4 0
možnosti
Foto

To by k nim nejdřív někdo musel přijít, protože těch 30% volební účast a z toho velká část lidí, co jsou zvyklí volit ještě od komunismu, jim to rozhodně vyžrat nedají.

0 0
možnosti
Foto

Stát povoluje i prodej sekyr, nožů, ocelových prutů a spousty dalších věcí, se kterými lze vraždit.

Kromě jiného, i prádelní šňůrou lze vraždit, že?

8 0
možnosti
Foto

Naprostá pravda.

2 0
možnosti

Welser

takže jsme pokročili

nemyslíte doma, příbytek ale mluvíte o domě. Trochu jiné.

Na takovou hospodu musí mít koncesi a s čárou na chodbě nevystačí, protože v otvírací době se z toho stává prostor přístupný veřejnosti. A tam s čárou nevystačí, možná k vaším trubkám se veřejnost nedostane, ale to je jiná..

2 6
možnosti
Foto

Vaše slušnost, smyslnost a gramatika příspěvku je bídná. MW.

3 0
možnosti

Taky jsem nekuřák, hospody mi smrdí. Když nechci, tak tam prostě nejdu, pokud tam jdou kamarádi, jdu tam také, potom smrdím, musím oblečení vyprat. Je to moje volba, nějakému budiž k ničemu z parlamentu je po tom houby. Víc mi vadí opilci, alkohol nezakážou, i když má na svědomí podstatně více trestných činů.

12 0
možnosti

vaše...

Také je zajímavé, když má člověk hospodu doma, ve svém příbytku...myslíte v ložnici, nebo v kuchyni ?

víte, co je to hospoda ?

2 11
možnosti
Foto

Opravdu vím, co je hospoda. Ale také vím, že může být součástí domu, který vlastní hospodský. A rozdíl mezi "hospodou" a soukromým bytem mohou být jen dveře v nějaké chodbě. Tak, jak je to uvedené ve stavebním povolením.

6 0
možnosti

Hezké, díky :-) A poslední větu tesat do kamene!

13 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1101x
Jsem Jihočech. Skoro padesátník... Svobodomyslný pták.

Seznam rubrik