Diskuse

Byl jsem volit

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IG

Inu, také jsem odvolil a také se pobavil. Protože jsem volil na voličský průkaz, tak mi po kontrole OP členka komise podala obálku a když jsem se neměl k odchodu povídá a hlasovací lístky chcete taky?

Povídám, bez nich by to nešlo ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Zeť dopadl hůře. Předložil občanku, avšak komise zjistila, že je propadlá. Předložil tedy pas - a on, potvora, taky.

Buďte rád, že Vás nevyvedli, jako jeho.

2 0
možnosti
PK

..no přežil jste to tak si dejte pivko...:-)

1 0
možnosti
Foto

Na školení z volební komise chodí pouze zapisovatelka a předseda komise.Ostatní členové komise na školení nechodí.

1 0
možnosti
Foto

Vy si necháváte občanku a řidičák v autě v garáži? 8-o8-o8-oA techničák od auta také?8-o8-o8-o Asi rád riskujete:-/

1 1
možnosti
Foto

Ano. Uz mnoho let. Podzemni a dobre zabezpecenou. Zrejme nemate garaz, kdyz se mi vysmivate.

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že děláte z komára velblouda. Asi jste byl první, kdo té člence volební komise předložil cestovní pas a tak zkontrolovala jeho platnost až po výzvě předsedy volební komise. Ale psát kvůli tomu článek do blogu?

1 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, kolik si to precetlo lidi.....A i nejakou tu karmu jsem dostal, tak to asi lidi zaujalo.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS