Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ráda ochutnávám nové věci ale tohle mě moc neláká:-/snad nejhorší co jsem kdy slyšela je nějakýá islandská specialita kdy zahrabou maso do země, a pak ho téměř shnilé zas vyhrabou a servírují8-o

0 0
možnosti
Foto

Rad zkousim vsechno. Ale tohle bych nechtel. Aspon nejake vareni nebo smazeni...... Aby chcipli ti mikrobi

0 0
možnosti
PL

P78e74t97r 33L52a43n91g73e72r

25. 4. 2018 19:13

Doplňuji recept, na fotografii to odpudivě nevypadá

https://recepty.vareni.cz/goja/

0 0
možnosti
PK

Tak to by mě asi nenadchlo, ale když jsem byl ve Skotsku, taky jsem se neodvážil si dát Haggis. Je to ovčí žaludek naplněný nádivkou z ovčích jater, srdce a loje. Navíc se do této směsi přidává cibule, sůl, ovesné vločky a koření. Celá nádivka se pak vaří zašitá uvnitř ovčího žaludku, který hostitel při večeři slavnostně nakrojí. No třeba jsou to lahůdky;-D

0 0
možnosti
Foto

Nerika se tomu cerny pudink? Neco jako jelitka dohromady s tlacenkou. ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1101x
Jsem Jihočech. Skoro padesátník... Svobodomyslný pták.

Seznam rubrik