Byl jsem volit

12. 01. 2018 16:57:49
Jak moc jsou proškolené členky a členové volebních komis o volebním zákoně? Udělejte si obrázek sami.

Dnes odpoledne jsem byl volit našeho budoucího prezidenta. Již dlouhá léta má náš českobudějovický volební okrsek číslo 58 a je ve zdejší základní škole. Přišel jsem, přistoupil až k nejvzdálenějšímu stolečku, protože moje příjmení začíná na W. Předložil jsem (podle zákona) cestovní pas. A paní členka volební komise nahlas, před všemi voliči i členy volební komise se mě zeptala: " Proč nemáte občanský průkaz?" Všichni lidé v této místnosti obrátili své zraky ke mě, jako bych něco provedl. Naštvaně jsem odpověděl: " Co je Vám do toho? " Načež dotyčná požádala nahlas předsedu komise o to, jak má postupovat. Zda kontrolovat rodné číslo či ještě něco. Rodné číslo bylo v pořádku, tak jsem dostal úřední obálku. Za dvě tři vteřiny se předseda komise probral a připomenul dotyčné paní ještě zkontrolovat platnost mého dokladu. Znovu jsem jí ho tedy předložil a zjistila, že je vše v pořádku a mohu tedy volit.

Mimochodem, mohl jsem volit už po předání obálky, kdybych byl rychlý a měl nějaké problémy s identifikací.

(A tu občanku jsem neměl proto, že ji mám společně s řidičákem v garáži v autě a ta je opačným směrem než volební místnost.).

Regulérnost voleb nebyla narušena, ale členové volebních komisí by měli být lépe proškoleni a nedělat ostudu.

Autor: Milan Welser | pátek 12.1.2018 16:57 | karma článku: 23.43 | přečteno: 1124x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky České Budějovice

Stanislava Boudová

60+?!? Stařenka je v posledním tažení! Propadla žebříčkem oplocenky!

Uvězněná na Šumavě! Nikde nikdo! Kolem jen stromy! Nemůže se pohnout! Nohy ve vzduchu! Ruce se nemají čeho chytit! Signál nula! Baterie v červeném poli! Loučí se se životem! Asi přišla její poslední hodinka!

13.7.2022 v 16:55 | Karma článku: 48.69 | Přečteno: 17045 | Diskuse

Petr Maroš

Nesmysl TEĎ omezit dopravu na náměstí v ČB

Tématem uplynulého týdne v Českých Budějovicích bylo bezesporu rozhodnutí rady města o omezení dopravy a zrušení 25 parkovacích na náměstí Přemysla Otakara II.

30.1.2022 v 18:11 | Karma článku: 21.44 | Přečteno: 1080 | Diskuse

Stanislava Boudová

Z malé vísky ...dvěma střiky ...Penisov!

Ne, to není výplod opilecké mysli! To je realita dnešního dne. Ani se nenadějete a už nejste tím, kým jste byli dřív! Stačí dva přesně zacílené střiky!

17.11.2021 v 16:55 | Karma článku: 47.99 | Přečteno: 4810 | Diskuse
Počet článků 14 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1101

Jsem Jihočech. Skoro padesátník... Svobodomyslný pták.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...